Klacht: Bus rijd Door bij de halte zonder te stoppen

op 01 mei 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Geachte heer/mevrouw,

Afgelopen maandag 25 april stond ik te wachten op bus 1 bij halte eifelweg. Dit was de bus van 22.07 uur ruchting station tilburg. Op het moment dat ik de bus aan zag komen rijden stak ik mijn hand uit om te laten weten dat ik in wilde stappen en de chauffeur zag dit, zette zijn knipperlicht aan en remde af. Maar in plaats van dat hij stopte, reed hij gewoon Door zonder dat ik in kon stappen. Dit hoort natuurlijk niet, zijn beroep is buschauffeur en het is dan ook zijn taak om de reiziger op te halen en hem van punt a naar punt b te brengen. Ik hoop dat ik hier snel antwoord op terug krijg

Bij voorbaat dank,
Jesper Roozendaal

Wanneer de desbetreffende chauffeur hiervoor aangesproken wordt met een verklaring waarom hij zo heeft gehandeld en een verontschuldiging voor dit gedrag.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Arriva

Heeft op 01 mei 2016 om 14:09 geantwoord

Beste Jesper,

Wat jammer om te lezen dat de bus je bij de halte voorbij is gereden. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Excuses voor het ongemak. Ik heb je melding intern doorgestuurd naar de teammanager van de chauffeur zodat er hoor en wederhoor toegepast kan worden met de chauffeur.

Ik ga er vanuit dat je dit in de toekomst niet nogmaals meemaakt en wens je daarom voor de volgende keer een goede reis.

^YZ
Webcareteam Arriva