Klacht: Bus reed niet.

op 19 juli 2012 over Syntus in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gezien mijn onderwerp weet u wel genoeg denk ik.
Maar ik zal het even kort toelichten:

Vandaag om elf uur op het station in Zwolle aangekomen.
Toen wilde ik met de bus van 11:15 naar Zwolle Katerdijk toen kwam er een bus (buslijn 3 Berkum) en heb deze buschauffeur gevraagd hoelaat de bus naar Zwolle Katerdijk ging (is buslijn 200). Deze atentte buschauffeur zei dat deze bus er binnen vijf minuten zou zijn. Maar dat ze nog even koffie aan het drinken waren.
Nou dat kan gebeuren dacht ik (en nog een aantal mensen), om half 12 nog geen bus. En dat terwijl ik om half 12 ergens een afspraak had!!
Tien over half 12 nog geen bus, met andere woorden die bus is niet eens vertrokken.

Dit is natuurlijk geen stijl vind ik persoonlijk van Syntus.

Met vriendelijke groet,

Ellen

Gewenste Oplossing:

Een gratis reizen kaart of iets in die richting.

Alle klachten die gemeld zijn door eveneberg