Klacht: Bus reed langs zonder te stoppen

op 05 juli 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Vandaag was ik in Hazerswoude dorp en zou ik de bus 186 richting Oegstgeest pakken om terug naar leiden te gaan. De bus zou om 11.32 vertrekken, toen ik bij de bushalte aankwam was de bus vertraagd tot 11.45, nou prima. Maar toen de bus er eenmaal om 11.45 was reed die zo langs zonder te stoppen bij de halte. Terwijl de andere mensen die op de bus aan het wachten waren en ik nog ons hand uitstaken. Toen moesten we vervolgens 30 minuten wachten op de volgende bus richting leiden. Doordat de bus zo laat kwam, miste ik een afspraak.

Als ik een uitleg krijg waarom de bus doorreed.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 05 juli 2017 om 12:23 geantwoord

Beste rmorris,

Balen dat de bus je voorbij is gereden, terwijl jij en andere reizigers de hand opstaken om aan te geven te willen instappen. We betreuren het dat je nu een half uur moest wachten.

De bus is doorgereden, omdat hij geen passagiers mocht vervoeren wegens een kapot ruit.

Nogmaals excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2qME1Pv.

^WB
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door rmorris