Klacht: Bus reed door.

op 22 mei 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kwam aan op station Tilburg en de bus die ik moest hebben lijn 143 reed net weg en ik stak mijn hand op en ging bij de deur staan maar de chauffeur liet mij niet binnen en reed weg. Het was 18:24. En nu moet ik een uur wachten op de volgende bus van 19:21. En dat is de enige bus naar safaripark Beekse bergen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik de volgende keer gewoon binnen gelaten kan worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 22 mei 2016 om 18:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Stanley,

Niet leuk om te lezen dat de chauffeur van lijn 143 is weggereden terwijl je duidelijk hebt aangegeven dat je nog graag met de bus mee wou en je hierdoor een uur moet wachten. Ik kan me voorstellen dat je hiervan baalt.

Ik heb je klacht intern doorgegeven aan de vestiging waar dit verder wordt uitgezocht en wordt besproken met de chauffeur. Wij passen altijd hoor en wederhoor toe met onze chauffeurs. Wij verwachten van hen dat zij betrokken zijn en al het mogelijke ondernemen om reizigers een optimaal reiscomfort te bieden. Excuses voor het ervaren ongemak van vanavond.

Met vriendelijke groet,
^LH
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Stan1993