Klacht: Ongepaste reactie intimiderende buschauffeur

op 16 december 2016 over Bus overig in de categorie Openbaar Vervoer

Geachte heer/mevrouw,

Vandaag om 12:27 stapte ik uit de bus lijn 7 naar Geitenkamp bij de halte Centraal Station Arnhem, maar ik besefte dus dat ik weer in de bus moest instappen om naar huis te gaan.

Ik loop netjes na voren en stap weer in de bus, ik probeerde in te checken maar op dat moment gaf de automaat aan (u bent al uitgecheckt). Dat komt omdat ik net uitstapte en toch weer wou instappen om naar huis te gaan. Dus ik probeer nog 1 keer in te checken buschauffeur zegt dat ik niet goed doe en dat ik moet lezen wat er op staat en dat lees ik dus en verteld hem u bent al uitgecheckt.
Ik probeer meneer buschauffeur uit te leggen dat ik weer dus wou inchecken en hij zegt dat ik moet betalen. Ik zeg: meneer ik heb student ov, en probeer hem uit te leggen dat ik was uit gestapt en weer wou in checken en daarom dat ik kreeg (u bent al uitgecheckt).

Buschauffeur wilt niet naar me luisteren en zegt op donderen en vervolgens hij stond op en duwde me en dat deed erg pijn aan mijn schouders. Hij scheld uit en zegt dat ik uit de bus moet. Ik vraag aan buschauffeur waarom hij zo doet, want ik doe niks verkeerd ik probeer alleen in te checken. Dus ik zeg tegen hem ik ga zitten want ik ga naar huis, hij was agressief en zei tegen mij (schreeuwt) dat hij mij uit de bus ging zetten.
Dus ik voelde mij niet meer veilig in de bus en ik stapte uit. Want ik dacht als hij al aan mij zit door mij te duwen, laat staan als ik ga zitten dan misschien doet hij me wel wat.

Bij deze wil ik klacht in dienen en dat meneer aan mij zat en mij duwde dit kan echt niet.
Ik hoop dat u de camera beelden kunt zien en hopelijk dat hij dat niet kan verwijderen.

Ik heb foto\’s gemaakt van de bus en op de voorkant stond 3 cijfers en dat is 418. Aan de zijkant van de bus ook andere cijfers: 5258

Ik hoop dat u hier wat mee doet en graag hoor ik van u.

T Rodrigues

Zijn gedrag ben ik niet gediend en het is niet professioneel ten opzichte van een reiziger.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bus overig

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bus overig nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Trodrigues