Klacht: Bus niet op tijd bij halte. Te vroeg???

op 31 juli 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Reeds 2 keer heeft mijn dochter vergeefs op lijn 80 gewacht die haar naar Deurne zou vervoeren.
Beide keren was ze ruim op tijd , de eerste keer 5 en vanmorgen zelfs bijna 10 minuten te vroeg.
Ook beide keren gewacht tot 10 minuten later maar er kwam geen bus.
Vanwege vakantietijd rijdt deze lijn slechts 1x per uur nu en misschien dat vanwege het mindere aantal reizigers dat de chauffeur beter door kan rijden.
Maar het lijkt me niet de bedoeling dat iedereen die mee wil nu maar dik een kwartier voor tijd op de afgesproken halte moet zijn.
Graag wil ik van U horen dat dit opgelost gaat worden want ik heb niet elke dag een auto om haar op tijd op haar werk af te zetten.

Zorg er voor dat de bussen op de aangegeven tijden ook daadwerkelijk bij de halte zijn!

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

2 weken geleden - Beste Marij Michels, Ik vind het erg jammer om te lezen dat je dochter dit heeft ervaren. Ik kan me voorstellen dat je baalt als de bus niet komt opdagen. Graag zoek ik uit wat hier de reden van is geweest. Zou je kunnen aangeven bij welke halte je dochter stond te wachten en hoe laat dit was? Met vriendelijke groet, ^SM Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht Marij Michels

2 weken geleden - Halte aan de Langstraat -Blauwververstraat in Venray

Bericht van Arriva

2 weken geleden - Beste Marij Michels, kun je ons ook nog aangeven hoe laat dit was? met vriendelijke groet, ^SH Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht Marij Michels

2 weken geleden - Dit was de bus van 08.29 uur. Sorry had over de tijdvraag heengelezen.

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 31 juli 2017 om 18:28 geantwoord

Beste Marij,

Het klopt inderdaad dat deze bus niet is gekomen. Deze stond vast in het verkeer. Excuses hiervoor. Omdat je aangeeft dat dit wel erg vaak voorkomt zullen we de rit extra in de gaten houden de komende tijd.

We willen je onze oprechte excuses aanbieden voor het ervaren ongemak.

^SH
Webcareteam Arriva