Klacht: Bus niet op komen dagen en volgende bus heeft dikke vertraging

op 10 mei 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

De bus van 6:21 vanuit langezwaag richting Leeuwarden is niet op komen dagen of was meer dan 7 minuten te vroeg…… de opvolgende bus had 5 minuten vertraging…… kortom, ik heb 40 minuten staan te wachten die ik nu te laat kom op mijn werk.

Top Arriva

BUSSEN OP TIJD, EN GEEN BUSSEN SKIPPEN

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

3 maanden geleden - Beste Roelbb, Wat jammer dat je bus vanmorgen niet kwam en vertraagd was. Om je melding in behandeling te kunnen nemen, zou ik graag nog van je horen bij welke halte in Langezwaag je in wilde stappen en met welk lijnnummer je reist. Met vriendelijke groet, ^NT Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht Roelbb

3 maanden geleden - Het ging om lijn 21 richting Leeuwarden van het tijdstip 6:21 Halte: langezwaag

Arriva

Heeft op 11 mei 2017 om 19:00 geantwoord

Beste Roelbb,

Bedankt voor de aanvullende informatie. Ik kan me voorstellen dat je baalt als je hierdoor te laat op je werk komt. Ik heb je reactie doorgestuurd naar de regio waar dit verder wordt onderzocht en wordt besproken.

Excuses voor het ervaren ongemak!

Mocht er onverhoopt in de toekomst weer eens iets zijn dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, Facebookaccount of ons online contactformulier: https://bit.ly/2aSlk6X

^SM
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Roelbb