Klacht: Bus niet op juiste tijd aanwezig

op 27 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

27-12-2017 buslijn 4 vanaf gorinchem station richting laag Dalem nergens te bekennen. Kwam om 22:07 uit de trein meteen naar perron G gegaan geen bus. Op het bord stond vertrek vanaf 22:10 maar geen bus ook geen bus vertrokken. Geen info op een app. Slechte zaak dat er geen bus op dit tijdstip richting Centrum vertrok!

Dat dit niet meer voorkomt of enige informatie dat er geen bus vertrekt

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 27 december 2017 om 22:49 geantwoord

Beste Sharona alebregtse,

Oh nee! Wat balen dat de bus van 22.11 uur niet op is komen dagen. Ik snap dat je daar van baalt. In het volgsysteem van de bus kan ik helaas niet ontdekken waarom de rit is komen te vervallen. Ik stuur je klacht daarom intern door naar de regio zodat deze situatie uitgezocht kan worden. Excuses voor het ervaren ongemak en de extra reistijd!

^Manon
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Sharona alebregtse