Klacht: Bus niet op juiste tijd aanwezig

op 27 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

27-12-2017 buslijn 4 vanaf gorinchem station richting laag Dalem nergens te bekennen. Kwam om 22:07 uit de trein meteen naar perron G gegaan geen bus. Op het bord stond vertrek vanaf 22:10 maar geen bus ook geen bus vertrokken. Geen info op een app. Slechte zaak dat er geen bus op dit tijdstip richting Centrum vertrok!

Gewenste Oplossing:

Dat dit niet meer voorkomt of enige informatie dat er geen bus vertrekt

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 27 december 2017 om 22:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Sharona alebregtse,

Oh nee! Wat balen dat de bus van 22.11 uur niet op is komen dagen. Ik snap dat je daar van baalt. In het volgsysteem van de bus kan ik helaas niet ontdekken waarom de rit is komen te vervallen. Ik stuur je klacht daarom intern door naar de regio zodat deze situatie uitgezocht kan worden. Excuses voor het ervaren ongemak en de extra reistijd!

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland.

Met vriendelijke groet,
^Manon
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Sharona alebregtse