Klacht: Bus niet komen opdagen wegens “tekort aan personeel”

op 28 augustus 2018 over 9292 in de categorie Openbaar Vervoer

Vandaag is mijn bus niet komen opdagen, waardoor ik erg lang moest wachten op een volgende bus. Hierdoor kwam ik te laat op mijn afspraak. Nergens stond vermeld dat de bus verviel (of erge vertraging had). Van de volgende buschauffeur kreeg ik te horen dat de bus hiervoor niet kwam wegens “tekort aan personeel”. Ik vind het niet kunnen dat dit nergens vermeld word..

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 9292

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 9292 nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door 9292 in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat 9292 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

9292

Heeft op 31 augustus 2018 om 12:59 geantwoord

Hallo Amber, 9292 toont alleen reisinformatie afkomstig van de vervoerders. Wij rijden geen bussen en hebben ook geen chauffeurs in dienst. Je kunt dan ook beter contact opnemen met de vervoerder zelf. Hopelijk is je volgende reis met het OV zonder problemen.

Groeten, Marco.
9292 is een samenwerkingsverband van alle OV-bedrijven in Nederland. We verstrekken namens hen OV-informatie.

Alle klachten die gemeld zijn door ambersnel