Klacht: bus niet komen opdagen

op 29 juli 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

De bus is twee keer niet komen opdagen

De eerste keer was kesteren station naar lienden vogelzandweg

En de terug weg vogelzandweg de bus niet komen opdagen

Alles ik mijn kaartje terug vergoed krijg en ik ben te laat gekomen bij mijn afspraak

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

2 maanden geleden - Beste Mr Said, Wat ontzettend balen dat de bussen niet kwamen opdagen. Ik zoek graag voor je uit wat hier aan de hand is. Heb je voor mij van beide ritten de datum, vertrektijd, vertrekhalte en eindhalte? Met vriendelijke groet, ^WB Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht Mr Said

2 maanden geleden - kesteren om 13:47 had er een bus moeten komen maar die kwam pas een uur later eind halte liende volgelzangsweg om 15:05 kwamen we aan met een omweg namelijk met bus 44 via wageningen kantoor gebeld en gevraagd of er vetraging was maar ze wist van niks en zij me dat ik hem vast had gemist terwijl ik daar gewoon zat te wachten. en terug naar huis van lieden vogelzangsweg om 16:56uur is er geen bus op komen dagen waar we de volgende bus hebben genomen een uur later namelijk om 17:56 uur richting Tiel. Groetjes..

Bericht van Arriva

2 maanden geleden - Beste Mr Said, Welke buslijn had om 13:47 uur moeten komen en welke buslijn kwam op de terugweg niet opdagen? Met vriendelijke groet, ^WB Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht Mr Said

2 maanden geleden - het gaat hier om beiden bus lijn 44 Heen bus lijn 44 die gaat naar lienden maurik Tiel Terug bus lijn 44 die van wageningen af komt en die naar Tiel moest gaan.

Bericht van Arriva

2 maanden geleden - Beste Mr Said, Je verhaal is een beetje warrig en ik denk dat je de bussen om hebt gedraaid. Als ik het goed heb opgezocht, dan heb je de volgende reizen willen maken: Heenreis: Lijn 44, richting Tiel. Vertrektijd 13:46 uur van Kesteren, Station naar Lienden, Vogelenzangseweg. Terugreis: lijn 44, richting Wageningen. Vertrektijd 17:01 van Lienden, Vogelenzangseweg naar Kesteren, Station Vanaf Lienden, Vogelenzangseweg gaat er geen bus op zaterdag naar Kesteren om 16:56 uur. Kloppen de reizen die ik hierboven aangeef? Met vriendelijke groet, ^WB Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht Mr Said

2 maanden geleden - Het klopt niet wat hier boven staat ik zou u graag telefoonies hier over willen spreken want we gaan nu langs elkaar heen. Hoor graag iets van u.

Arriva

Heeft op 29 juli 2017 om 23:00 geantwoord

Beste Mr Said,

Helaas is het voor mij niet mogelijk om telefonisch contact op te nemen om de klacht aan te nemen of om een restitutieverzoek in te dienen.

Wat misschien makkelijk is, is het restitutieverzoek en klacht in te dienen via http://bit.ly/2uIShgh. Je kunt zelf eventueel bellen met 0800 0232545 en dan kan de klacht worden aangenomen en het geld terug-verzoek worden doorgevoerd.

Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2vdW5aL.

^WB
Arriva Webcareteam