Klacht: Bus niet gewacht…

op 01 december 2016 over Qbuzz in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

1-12-2016
Vanmorgen arriveerden wij met bus 50 uit Assen, om 09.40 bij de halte Vries Centrum. Ik weet dat bus 44 altijd wacht op bus 50. Bus 50 was 1 a 2 minuten te laat. Bus 44 was in geen velden of wegen te bekennen. Op het digitale bord bij de halte stond dat de volgende bus naar Harkstede over 58 minuten zou komen.
Voor ons:een uur wachten…

Gewenste Oplossing:

Bus zou even op bus 50 hebben kunnnen wachten...

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Qbuzz

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Qbuzz nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Paula Lampe