Klacht: Bus Niet Gekomen

op 30 april 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Bus 143 van 6:52 op Vrijdag 29 April, 2016 zonder reden niet gekomen bij bushalte: De stad, in Hooge Mierde. Bus vanuit Tilburg.

Bus vanuit Reusel is wel langsgekomen, op de normale dienstregeling. (6:45)

Ik stond met hamstringblessure te wachten, om naar mijn werk te gaan met de bus. Ik kon pas om 7:00 via de 9292 site & app zien dat het reisadvies was komen te vervallen… Waarna ik met mijn blessure, op een veel te kleine fiets nog naar reusel ben kunnen fietsen, met een band die niet goed opgepompt was.

Ik ben tevreden wanneer ik een persoonlijk excuus van de buschauffeur krijg, schriftelijk. Het is namelijk zijn verantwoordelijkheid om op tijd te komen, om te zorgen dat de bus aankomt en dat hij zich houdt aan de voorgeschreven ROUTE!!!!

Ik wil ook een reden waarom er pas 10 minuten NADAT de bus bij halte De stad aan moest komen er duidelijkheid was dat het reisadvies was komen te vervallen.

Ik wil graag dat de buschauffeur mits deze zich met opzet niet aan de route/tijd heeft gehouden ontslagen wordt.

Ik wil ook graag een schadevergoeding, ik heb namelijk door mijn zware inspanning die ik moest verrichten, de weg naar mijn werk toe, maar ook het werk zelf, nu enorme pijn! Ik wil op zijn minst een vergoeding voor de masseur waar ik heen ben MOETEN gaan. Die sessie was 25 euro. 25 euro die in mijn mening door de busmaatschappij anders door de buschauffeur betaald moeten worden.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Mvg,

Thijs van Gisbergen

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van

8 maanden geleden - Hallo Thijs, Kun je mij nog aangeven op welke dag dit was? Dan kan ik wellicht nog nagaan wat de reden van de uitval geweest is en je klacht doorsturen naar de regio zodat deze daar verder opgepakt kan worden. Met vriendelijke groet, ^DK Webcareteam Arriva

Arriva

Heeft op 13 mei 2016 om 12:50 geantwoord

Gevraagde informatie vooralsnog helaas niet gekregen. Daarom wordt deze klacht afgesloten.

^DK
Webcareteam Arriva