Klacht: Bus niet gekomen

op 06 juli 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik stond vandaag bij bushalte schipluidelaan in Tilburg reeshof te wachten om 10:27 zou deze bus komen, het is inmiddels 10:57 en de bus is niet gekomen ik vind dit heel erg vervelend want ik moest ergens optijd zijn en dat is dus niet gelukt!

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevreden zijn als de bus gewoon was gekomen ik vind dit echt niet kunnen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 maand geleden - Beste Femkejongbloed, Wat balen dat de bus niet kwam opdagen. Ik kijk het graag intern voor je na. Heb je voor mij de buslijn en je eindhalte? Met vriendelijke groet, ^WB Arriva Webcareteam

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 25 juli 2017 om 08:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Femkejongbloed,

Helaas hebben wij tot op heden nog niet de benodigde informatie van jou ontvangen om de klacht door te kunnen sturen naar de regio. Daarom wordt de klacht afgesloten.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland.

Met vriendelijke groet,
^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Femkejongbloed