Klacht: Bus niet gekomen

op 04 mei 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vannochtend op 4 mei 2016 om 6:32 is bus 92 (richting Venray) niet langs busstation Gennep gereden. Ik zat 5 minuten voor de eigenlijke vertrek tijd te wachten tot 6:50. Het is dus niet zo dat hij vroeger of later is langsgekomen. Hierdoor ben ik te laat gekomen op mijn werk en dit heeft tot inkomstenderving geleid.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als jullie de zaakjes op orde krijgen en jullie de bussen op de afgesproken tijden laten rijden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 04 mei 2016 om 06:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo Xander,

Bedankt voor je bericht. Ik heb even voor je gekeken en zie in het systeem staan dat lijn 92 rond dat tijdstip is uitgevallen. Helaas zie ik er nog geen oorzaak bij vermeld staan. Ik ga ervan uit dat dit vanochtend een incident geweest is. We bieden je onze excuses aan voor het ervaren ongemak en de hierdoor opgelopen vertraging.

Met vriendelijke groet,
^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door AapieAlex