Klacht: Bus (lijn 20) komt niet opdagen

op 21 augustus 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Vanmorgen was ik mooi op tijd (5:57 uur) voor de bus. Het is de 1ste bus die langs komt bij ons. Kom ik mooi op tijd bij m’n werk in Wolvega. Komt de hele bus niet eens opdagen. Gewacht op lijn 21 die om 6:34 uur kwam. Deze was mooi op tijd. Hierdoor heb ik wel de trein gemist en moest ik, noodgedwongen lijn 17 nemen. Door dit, ben ik wel 45 minuten later op m’n werk dan normaal.

Het betreft lijn 20 van 6:05 uur, halte Nieuwevaart, Langezwaag richting Heerenveen.

Wanneer ik tevreden ben??? Kunnen ze die 45 minuten mij terug geven dan?

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 21 augustus 2017 om 11:51 geantwoord

Beste een_fries,

Wat vervelend dat de bus van lijn 20 niet kwam opdagen vanochtend bij Nieuwevaart in Langezwaag.

Wegens een verstoring heeft deze rit niet kunnen rijden en is de rit volledig uitgevallen.

Hiervoor onze excuses. We betreuren dat je 45 minuten hebt moeten wachten bij de halte.

Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2vdW5aL.

^WB
Arriva Webcareteam

Heeft op 21 augustus 2017 om 12:25 geantwoord

het had op z'n minst in de app kunnen worden opgenomen. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent.

Alle klachten die gemeld zijn door een_fries