Klacht: Bus liet 1 iemand achter terwijl er genoeg plaats was

op 17 januari 2020 over Syntus in de categorie Openbaar Vervoer

Ik stapte in de bus die ongeveer om 15.30 vertrok van af het station.Toen we aan kwamen op de Thij
(Halte : Johanna van burenlaan) stapte er mensen in die waarschijnlijk opleiding defensie deden. Bijna iedereen mocht erin maar ze lieten 1 iemand staan. Terwijl er nog genoeg plek was en die jongen had niks gedaan waardoor hij er niet in mocht.
Toen we verder naar de halte Cato elderinklaan reed ze gewoon door. Ik vind dat je als buschauffeur gewoon de mensen moet ophalen en weer afzetten. En als er dan geen plaats is oke maar er konden nog veel mensen bij in .

Verder gedroegen iedereen zich gewoon netjes tegen de andere mensen in de bus.Toen ik er uit moest lieten ze me de gewoon netjes langs want er was nog genoeg ruimte

Ik hoop dat hier de volgende keer aan gedacht wordt. Ik vind het persoonlijk niet kunnen dat je bij een halte 1 iemand laat staan, en bij de andere halte door rijdt.

Groetjes Louise

Als de volgende keer iedereen wordt mee genomen wanneer dat kan.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Syntus

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Syntus nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Louise geeraths

6 maanden geleden - Bus 60 oldenzaal station thij

Alle klachten die gemeld zijn door Louise geeraths