Klacht: Bus last minute geannuleerd

op 02 juli 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Beste Arriva,
Vanaf vandaag zouden de bussen weer volgens ‘normale’ dienstregeling rijden. De hele dag zit ik te controleren of mijn bus naar de Hogeschool nog rijdt, om mijn laatste tentamen te maken. Ik kijk 10 minuten voor ik weg ga voor de laatste keer en jahoor, bus geannuleerd. Last minute. Bedankt dat dit zo kort van te voren pas wordt gemeld, de trein is nou ook niet bepaald om de hoek en minstens een halfuur fietsen naar het dichtsbijzijnde station.
Ik ben erg boos hierover, omdat dit zo kort van te voren pas wordt gemeld. Ik hoop dat hier iets mee gedaan wordt, want mijn tentamen red ik niet meer optijd..
Mandy de Kan

Eerder doorgeven van de annulering en excuses.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

10 maanden geleden - Beste Mandy,Dat is erg vervelend! Om je klacht verder in behandeling te kunnen nemen heb ik de volgende gegevens nodig:- om welke buslijn gaat het en in welke richting wilde je reizen - wat is je opstaphalte - hoe laat wilde je opstappenmet vriendelijke groet,Jimmy Klantenservice Arriva

Arriva

Heeft op 31 augustus 2018 om 22:24 geantwoord

Beste Mandy,

Helaas hebben we sinds 2 juli 2018 niets meer van je gehoord.

We sluiten daarom deze klacht. Mocht je nog willen reageren, dan kun je altijd nog reageren op de je klacht.

Excuses voor het ervaren ongemak. Heb je nu of in de toekomst nog vragen over deze melding of een ander voorval, dan kun je contact met ons opnemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.comArrivaNederland of ons online contactformulier: http:bit.ly2uFLeFj.

^Wouter
Medewerker Klantenservice Arriva