Klacht: Bus kwam niet opdagen

op 23 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

9 maanden geleden - Beste sharonadomen, Wat vervelend dat de bus volgens jou niet is geweest. De bus is volgens onze gps-registratie langs deze halte gereden om 11.04 uur. Hoe laat stond je bij de halte? Met vriendelijke groet, ^Wouter Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht sharonadomen

9 maanden geleden - Beste Wouter, Om 11.02 stond ik er. En daarnaast, hoort een bus dan niet te wachten tot de tijd? Groetjes

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 23 februari 2018 om 17:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste sharonadomen,

Vreemd! Ik stuur je klacht intern door naar de regio zodat deze situatie uitgezocht kan worden en er op de punctualiteit gelet kan worden. Excuses voor het ervaren ongemak!

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland.

Met vriendelijke groet,
^Manon
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door sharonadomen