Klacht: Bus kwam niet

op 08 september 2018 over Syntus in de categorie Openbaar Vervoer

Geachte heermevrouw,

Vanochtend (08-09-2018) stond ik om 07:00 al bij de bushalte Hoogstraat, te Abdoude, te wachten op mijn bus naar Amsterdam Bijlmer Arena. Echter is mijn bus niet op komen dagen. Ik vind dit heel vervelend en niet normaal. Ik heb hierdoor een taxi moeten nemen omdat ik anders te laat op werk zou zijn en ik was de enige met een sleutel om te openen. Dit is nu al de 3e keer dat mijn bus niet kwam opdagen en ook is de bus mij een keer gewoon voorbij gereden terwijl ik wel mijn hand uitstak. De andere keren kreeg ik alleen een simpel excuus mailtje. Dat vind ik ook wel een hele makkelijke manier om dit ‘op te lossen’ of mij ‘tegemoed te komen’.

Ik hoor graag van u wat we hieraan kunnen doen, of hoe u mij tegemoed zou willen en kunnen komen.

Ik zou het fijn vinden als er duidelijk vermeld staat wanneer een bus niet komt en de reden daarvan. Helemaal tevreden zou ik zijn als mijn taxi kosten vergoed konden worden..

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Syntus

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Syntus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MaravdB