Klacht: Bus komt niet opdagen halte Broekhem Kerk Valkenburg

op 19 juli 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op zondag 15 juli is de bus lijn 4 van 18.24 uur niet gekomen. We waren op tijd daar en hebben nog een half uur gewacht.
Resultaat: 1 persoon moest naar huis lopen, naar de Vinkenweg. Twee naar het station richting Maastricht. En twee anderen, moeilijk ter been naar de Cauberg.

Gewenste Oplossing:

Het waarom willen weten, excuses en het mag nooit meer voor komen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

4 maanden geleden - Beste 87-jarige, Wat jammer om te lezen dat je naar huis moest lopen! Dat is niet fijn natuurlijk! Heb je voor mij je vertrekhalte? Met vriendelijke groet, ^Wouter Medewerker Klantenservice Arriva

Reactie van de melder van de klacht 87-jarige

4 maanden geleden - halte Broekhem Kerk Valkenburg

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 31 augustus 2018 om 22:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste 87-jarige,

Excuses voor het late antwoord. Door een systeemfout zagen we je bericht van 19 juli 2018 niet.

We hebben de systemen alsnog voor je nagekeken. De bus is inderdaad niet geweest. De rit is uitgevallen, doordat de buschauffeur eerste hulp verleende aan een gevallen man bij één van de haltes van de lijn. Daarna heeft de chauffeur de gewonde man naar zijn bestemming gebracht, zodat hij kon worden opgehaald door één van zijn naasten.

Met vriendelijke groet,
^Wouter
Medewerker Klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door 87-jarige