Klacht: Bus komt niet opdagen

op 28 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik wilde de bus van 07:02 nemen bij de brandweerkazerne in Ochten naar Tiel. Echter na een half uur wachten kwam de bus nog steeds niet opdagen. Ik keek op de ovinfo app toen ik bij de bushalte aankwam en toen kon ik niet zien waar hij reed. Ik bleef kijken en wachten maar er veranderen niets. Op een gegeven moment stond er ineens in de ovinfo app bus wijkt af van de route en daarna was de bus ineens in Tiel volgens de app. Hierdoor heb ik zo snel mogelijk iets anders moeten regelen omdat ik een afspraak had. Hoe kan het dat mijn bus niet is komen opdagen? Ik ben hier namelijk best boos over want het is niet zo’n pretje om 30 minuten buiten in de kou te staan wachten op een bus die niet komt en waardoor je je afspraak dus bijna mist.

Als het duidelijk gemeld wordt dat mijn bus niet rijd zodat ik niet een half uur in de kou hoef te wachten en ik de oorzaak te weten krijg.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

6 maanden geleden - Beste Riannevbinsbergen, Wat balen dat de bus vanochtend niet op is komen dagen! Ik wil de klacht graag in behandeling nemen maar heb je dan nog informatie voor mij over met welke buslijn je wilde reizen? Ik hoor graag van je. Met vriendelijke groet, ^Manon Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht Riannevbinsbergen

6 maanden geleden - Hallo, Het gaat om buslijn 45 deze gaat vanaf Wageningen naar Tiel via Ochten. Ik stap zelf altijd op bij de brandweerkazerne in Ochten Met vriendelijke groet, Rianne

Arriva

Heeft op 28 december 2017 om 14:28 geantwoord

Beste Riannevbinsbergen,

Bedankt voor de toelichting. In het volgsysteem van de bus zie ik dat een deel van de rit is komen te vervallen. De oorzaak daarvan kan ik helaas niet ontdekken. Ik heb je klacht intern doorgestuurd naar de regio zodat de situatie uitgezocht en besproken kan worden. Op die manier kan er ook op de route van lijn 45 gelet worden. Excuses voor het ervaren ongemak!

^Manon
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Riannevbinsbergen