Klacht: Bus komt niet opdagen

op 22 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Vandaag wilde ik de bus nemen naar werk.. meer dan 20 minuten op bus gewacht. Op 9292 bleef staan dat de bus zou komen, steeds 2 minuten later dan de echte tijd… Maar dus al 20 minuten lang. Naar huis moeten fietsen en de auto moeten pakken. Kwartier te laat op werk! Zeg dan vervalen of meteen 20 minuten vertraging niet steeds 2 minuten die opschuift….

Tegemoetkoming

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

3 maanden geleden - Beste Jonna Nijnens, Wat balen dat de bus niet kwam en je met de auto te laat op je werk kwam. Heb je voor mij je vertrekhalte, vertrektijd, lijnnummer en eindhalte? Met vriendelijke groet, ^WB Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht Jonna Nijnens

3 maanden geleden - Hoi, Bedankt voor je reactie. Ik stond om 10.25 te wachten op de Limburg laan voor bus 371 om naar Heythuysen centrum te gaan. Ik heb hier tot 10.43 gewacht. Groetjes, Jonna

Arriva

Heeft op 22 september 2017 om 14:28 geantwoord

Beste Jonna Nijnens,

Dank je wel voor de aanvulling.

Ik heb de rit nagekeken in het systeem. Door een foutief geparkeerde auto in Weert kreeg deze bus 22 minuten vertraging. De bus is uiteindelijk om 10.47 uur bij de halte geweest.

Je kunt een restitutieverzoek indienen via: http://bit.ly/2wIz51S. Omdat deze vertraging is ontstaan door een situatie waarover wijzelf geen controle hadden, kan ik niet garanderen dat dit verzoek ook wordt gehonoreerd.

^WB
Arriva Webcareteam