Klacht: Bus komt niet opdagen

op 31 juli 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Al zeker 7 keer stond ik bij een bushalte waar de bus niet kwam opdagen betreft de Molenstraat in Vught. Volgens de app 9292 staat dat die wel komt en soms vertraging heeft maar alsnog komt die niet opdagen als gevolg dat ik belangrijke afspraken mis!!!! Ik vind dat dit serieus moet aangepakt worden want het is niet prettig!!!

Als de bus gewoon door de Molenstraat komt zoals staat aangegeven op de app.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

2 weken geleden - Beste Elinar, Uit jouw reactie maak ik op dat de bus waar je op wacht meerdere malen niet bij de halte is geweest. Ik wil graag uitzoeken wat hier mis gaat. Hiervoor zou ik graag een lijnnummer van je willen weten. Ook wanneer je dit hebt ervaren en om welke tijdstippen. Ook zou ik graag willen weten welke richting de bus op ging. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, ^SH Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht Elinar

2 weken geleden - Het betreft lijnnummer 9 richting ‘S - Hertogenbosch station. Ik heb dit tot nu toe elke keer ervaren. Verschillende tijdstippen. De laatste keer was om 10.15 en om 10.45 dus nog eens een extra half uur gewacht in hoop dat die bus wel kwam. Er waren meerdere tijdstippen zoals in de middag en in de avond.

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 31 juli 2017 om 22:28 geantwoord

Beste Elinar,

Ik heb het voor je uitgezocht. Er is geen lijn 9 om 10:15 tijdens de vakantie. Dit staat ook vermeld in de vakantiedienstregeling. De bus van 10:43 is met 3 minuten vertraging langs de halte gereden.

De bus komt tijdens de vakantie maar 1 keer per uur. Van de vertraging hebben we een melding gemaakt. Excuses daarvoor.

Indien je nogmaals vanaf deze halte naar Den Bosch moet tijdens de vakantie, adviseer ik je om even de vakantiedienstregeling te bekijken. Ik heb de link voor je erbij gedaan.

^SH
Webcareteam Arriva

Heeft op 31 juli 2017 om 22:37 geantwoord

Dit is ook buiten de vakanties zo, dat die niet komt opdagen...

Bericht van Arriva

2 weken geleden - Beste Elinar, Dan zou ik je willen vragen wanneer dit nogmaals voor komt dit direct bij ons te melden. Dan weten we om welke dag en tijdstip het gaat en kunnen we direct actie ondernemen. Het beste is om dit via Facebook of Twitter te melden. Daar is de reactietijd sneller dan via dit forum. Met vriendelijke groet, ^SH Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Elinar