Klacht: Bus komt niet opdagen

op 21 mei 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dit is al de vierde keer dat ik het meemaak. Ik sta op Tilburg station en de bus 301 verschijnt niet. Ik sta te wachten en te wachten, maar toch moet ik de volgende bus nemen waardoor ik te laat op mijn werk kom. De vorige keer was het de avond bus die niet kwam, ik heb toen een uur moeten wachten, niet echt prettig. Er staat op 9292 ook niks vermeld dat de bus vertraging heeft of iets, hij komt gewoon niet opdagen. Ik vind dit echt niet kunnen. Belachelijk gewoon.

Gewenste Oplossing:

Als de bus gewoon komt opdagen!!!! Dit kan echt niet.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

10 maanden geleden - Beste Nikki, Wat balen dat je bus niet is komen opdagen. Ik wil graag voor je nakijken wat er aan de hand was. Kun je me vertellen hoe laat de bus officieel had moeten vertrekken? Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, ^YZ Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht Xnikey

10 maanden geleden - De 301 zou om 11.32 moeten vertrekken.

Reactie van de melder van de klacht Xnikey

10 maanden geleden - Sorry, 10.32

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 21 mei 2016 om 11:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Nikki,

Ik heb dit voor je nagekeken en zie dat de bus een defect had waardoor deze niet kon rijden. Dit werd pas op het laatste moment bekend waardoor we dit niet tijdig konden doorgeven voor de reisplanner.

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

^YZ
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Xnikey