Klacht: Bus komt niet opdagen

op 18 mei 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op de 9292 app staat dat de bus 370 richting venlo niet rijdt, dat het advies is komen te vervallen. Dit werd 10 minuten voor de rit aangegeven, dus ik had geen enkele kans om via een andere weg te gaan omdat ik al vanuit een ander dorp kom om over te stappen. Doordat deze bus niet reedt, heb ik mijn belangrijke examen gemist.

Gewenste Oplossing:

Eerder aangeven als er een bus niet meer rijdt en misschien met een reden er bij?

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 18 mei 2018 om 10:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Saschahermanns,

Wat jammer om te lezen dat je een examen hebt gemist! Bij rituitval of vertraging proberen we dit zo snel mogelijk te communiceren, maar soms is het ook niet eerder bekend.

Ik kan het helaas niet ongedaan maken. Toch wil ik je via deze weg graag succes wensen met de overige examens!

Mocht er onverhoopt in de toekomst weer eens iets zijn dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, Facebookaccount of ons online contactformulier: https:bit.ly2aSlk6X.

Met vriendelijke groet,

^Sietse
Klantenservice Arriva

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Saschahermanns