Klacht: Bus komt niet, daardoor te laat

op 22 mei 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 22 mei 2016 om 12:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo Marcia,

Bedankt voor je bericht. Ik heb even voor je nagekeken waarom deze lijn vanmiddag niet gereden heeft. Lijn 7 die rond dit tijdstip had moeten rijden, is uitgevallen vanwege een technisch probleem met de bus. Helaas lukt het bij onverwachte uitval niet altijd om dit op het bord te krijgen. Je frustratie is echter begrijpelijk. Hopelijk heb je een volgende keer weer een soepele reis.

Voor wat betreft deze rit bieden we je onze excuses aan voor de opgelopen vertraging en het ervaren ongemak.

Met vriendelijke groet,
^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door marsjes