Klacht: Bus keer op keer veel te vroeg

op 24 mei 2020 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Vandaag zie ik lijn 83, bij aankomst bij bushalte gemeentehuis Bergen, voor de zoveelste keer dit jaar voor mijn neus doorrijden. Vandaag was de bus maar liefst 6 minuten te vroeg.
Nu begrijp ik dat het verstandig is om ruimschoots op tijd te arriveren. Ook begrijp ik dat momenteel vanwege het kleinere aantal reizende passagiers ivm het coronavirus, de chauffeur minder tijd nodig heeft voor dezelfde rit.

Daarom wil ik vragen of de chauffeur alstublieft kan stoppen bij de haltes waar hij te vroeg arriveert zodat de gewonnen tijd gecompenseerd wordt zodat mensen de bus niet missen!!

Dankuwel.

Zodra de chauffeur zich aan de tijden houdt en NIET doorrijdt wanneer deze te vroeg aankomt.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 24 mei 2020 om 13:41 geantwoord

Beste Mraoulmaat,

Wat jammer om te lezen dat je dit vaker hebt ervaren. Ik snap dat je ervan baalde dat de chauffeur de halte voorbij reed terwijl de bus 6 minuten te vroeg was.

Ik ga hiervan melding maken naar de regio met het verzoek het te vroeg voorbij rijden van de halte onder de aandacht te brengen bij de chauffeurs. Excuses voor het ervaren ongemak.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.comArrivaNederland of ons online contactformulier: http:bit.ly2wIz51S

Anita
Medewerker Arriva klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Mraoulmaat