Klacht: Bus is niet op tijd gekomen, vertrektijden op display zijn onjuist doorgegeven

op 14 augustus 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Zondag 13 augustus ,11:29 op de bredaseweg in Etten-Leur zou ik de 311 halen naar Breda, op het bord stond ineens dat ie 10 minuten later zou komen. Nou oké dan kom ik nog wel net op tijd op mijn werk. 11 minuten later zie ik de bus in de verte en neemt ineens een andere afslag! Reisadvies op het bord vervalt en de volgende bus komt over 30 minuten, dus ik kom te laat op mijn werk. Natuurlijk loop ik dan naar een andere halte, zoek ik ander reisadvies op om nog wel naar Breda te komen. Eenmaal aan de overkant lopend naar een andere halte zie ik deze 311 toch rijden 5 minuten later. Ik voel mij erg voor de gek gehouden! Spreek deze chauffeur aan en doe wat met jullie ‘reisadviezen’ op zn minst alstublieft.

Ik wil mijn geld terug (€ 2.38), want ik ben te laat gekomen op mijn eerste werkdag.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 14 augustus 2017 om 11:59 geantwoord

Beste Nastja,

Niet leuk om te lezen dat jij op je eerste werkdag te laat op je werk bent gearriveerd omdat de bus niet op tijd heeft gereden. Begrijpelijk dat je daar van baalt! In het volgsysteem van de bus kan ik helaas niet ontdekken wat er gisteren precies aan de hand was met lijn 311. Ik heb je klacht daarom intern doorgestuurd naar de regio zodat de situatie besproken en uitgezocht kan worden. Op die manier kan er ook op de punctualiteit van lijn 311 gelet worden. Je geeft aan dat je graag een vergoeding wilt ontvangen. Ik wil je wijzen op de geld terug bij vertraging regeling: https://www.arriva.nl/noordbrabant/service-contact/niet-tevreden-geld-terug.htm. Excuses voor het ervaren ongemak en de extra reistijd!

^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Nastja