Klacht: bus heeft mij genegeerd

op 25 maart 2013 over Syntus in de categorie Openbaar Vervoer

ik wachtte op mijn bus (bus 167, bij park de weezenlanden Zwolle op maandag 25 maart om 13:59 uur) die er na 10 minuten vertraging eindelijk aan kwam rijden, ik stond al op de stoeprand zodat de chauffeur wist dat ik met de bus mee wou reizen, ik vond dat de bus nog best wel snel reed dus stak ik mijn hand op en zwaaide ik om zeker te weten dat de buschauffeur mij zou zien, de bus ging niet zachter rijden, toen hij steeds meer in de buurt kwam en ik de chauffeur kon zien zitten en in zijn ogen aan kon kijken keek hij me aan en lachte hij, hij stopte niet bij de halte en negeerde mij dus gewoon, ik heb hierdoor al mijn afspraken gemist die middag en vind dit zeer onbeschoft, als je iemand bij een bushalte ziet staan zwaaien dan stop je toch? dat is tenslotte wel je baan als buschauffeur.

ik zou het zeer op prijs stellen om een excuus brief te ontvangen van de chauffeur zelf waar ook in staat waarom hij mij negeerde, als dit niet mogelijk is zou ik graag een excuusbrief ontvangen van het bedrijf.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Syntus

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Syntus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door danapotjes