Klacht: Bus gewoon doorgereden

op 27 mei 2021 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik sta bij een bus station te wachten zie mijn bus komen sta op zet mondkap op en zwaai en de bus chauffeur rijd gewoon rustig door alsof er niks aan de hand is! Het is gebeurd bij de leeuwenbekstraat in waalwijk om 14:58

Dat deze bus chauffeur leert om normaal te stoppen als er iemand zwaait met een mondkap op en hierop streng word aangesproken!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

2 maanden geleden - Beste Nizar073, Niet leuk om te lezen dat de bus je voorbij is gereden zonder te stoppen. Begrijpelijk dat je daarvan baalt. Zou je nog aan kunnen geven om welke buslijn het gaat en in welke richting je wou reizen? Met vriendelijke groet, Lina Arriva Klantenservice Medewerker

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 27 juli 2021 om 09:15 geantwoord

Beste Nizar073,

Helaas hoorden we niets meer van je.
Daarom sluiten we deze melding af.

Excuses voor het ervaren ongemak. Heb je nu of in de toekomst nog vragen over deze melding of een ander voorval, dan kun je contact met ons opnemen via onze Twitter-pagina onder @Arriva_NL, Facebook-account Arriva Nederland of ons online contactformulier op Arriva.nl.

^Wouter
Medewerker Klantenservice Arriva