Klacht: Bus gemist terwijl dat niet hoefde.

op 08 mei 2020 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik stond vanochtend op de bus te wachten en ik zat nog in de auto omdat het nog 4 minuten duurde voor die zou komen .. toen was die er ineens 3 minuten voor 06:56 dus ik sping de auto uit hij doet geen deur open .. steek 2 x me hand omhoog en hij rijd gewoon weg .. waardoor ik dus te laat was op mijn werk.

Wanneer de buschauffeur om de juiste tijd op de juiste plek is , is dit niet het geval blijf dat even staan op dat punt. En houd rekening met passagiers ben al bijna 6 x aangereden door een bus.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Arriva

4 maanden geleden - Beste Kimberly360,Wat jammer om te lezen dat je deze ervaringen hebt gehad. Je geeft aan dat de chauffeur de halte voorbij reed terwijl je kenbaar maakte dat je mee wilde reizen.Kun je het lijnnummer van de bus doorgeven. Bij welke stond je te wachten en waar wilde je naar toe reizen?Met vriendelijke groet,Anita Medewerker Arriva klantenservice

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 30 mei 2020 om 22:35 geantwoord

Beste Kimberly360,

Helaas hoorden we niets meer van je sinds 8 mei 2020.

Daarom sluiten we deze melding af.

Excuses voor het ervaren ongemak. Heb je nu of in de toekomst nog vragen over deze melding of een ander voorval, dan kun je contact met ons opnemen via onze Twitter-pagina onder @Arriva_NL, Facebook-account Arriva Nederland of ons online contactformulier op Arriva.nl.

^Wouter
Medewerker Klantenservice Arriva