Klacht: Bus gemist die 10 minuten te vroeg was

op 11 mei 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik moest de bus hebben van 12:18, halte Aardam, ter aar. De bus zou om 12.18 aankomen. Ik was er om 12.10 en 2 meter verwijderd van de bushalte. De bus kwam aan en reed gewoon door zonder te stoppen terwijl hij veel te vroeg was. ik ben achter zwaaiend achter de bus aangerend tot de volgende halte maar dat mocht niet baten. De vervelende buschauffeur reed gewoon weer door. Hierdoor heb ik mijn bus gemist en een belangrijke afspraak!!!!

Ik ben tevreden wanneer ik weet wie deze buschauffeur was en ik hem kan vertellen dat hij behoorlijk asociaal was. Ook ben ik tevreden wanneer dit niet nog een keer gebeurt. De bus mag naar mijn idee gewoon niet te vroeg wegrijden. 1 a 2 minuten eerder kan ik mij voorstellen maar 10 minuten is gewoon onacceptabel!!!!!

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

10 maanden geleden - Hoi Bonnie, Niet leuk om te lezen dat de bus 10 minuten te vroeg is vertrokken en je daardoor een belangrijke afspraak hebt gemist. Excuses voor het ervaren ongemak. Ik wil je klacht graag intern doorgeven zodat dit uitgezocht en met de chauffeur besproken kan worden. Zou je dan nog aan kunnen geven welke lijn te vroeg is vertrokken? Met vriendelijke groet, ^LH Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht bonniedebree

10 maanden geleden - Fijn dat mijn klacht in behandeling wordt genomen!! Het gaat om buslijn 182 richting leiden centraal. Groetjes bonnie

Arriva

Heeft op 20 mei 2016 om 09:17 geantwoord

Hallo Bonnie,

Bedankt voor de toelichting. Je klacht heb ik doorgestuurd naar de teammanager in de regio Leiden, zodat dit voorval nader onderzocht wordt en met de betreffende chauffeur besproken wordt. Het doel van deze interne melding is om dit soort voorvallen in de toekomst te voorkomen.

^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door bonniedebree