Klacht: Bus doorgereden

op 08 mei 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik stond zojuist te wachten op de bus. Het betreft bus nummer 60 in de regio limburg zuid. (Richting Echt station). De bus vertrekt normaal om 08.17. Nu was de bus er om 08.24. En de buschauffeur reed gewoon door en liet mij staan. Nu kom ik hierdoor een halfuur te laat op mijn werk. Ik vind dit echt abnormaal!!

Als de buschauffeur mij gewoon had meegenomen. Ik hoop dat dit nooit meer gebeurd!!

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 08 mei 2017 om 10:40 geantwoord

Beste Cc101811,

Ai, balen dat je niet met de bus mee kon omdat de buschauffeur niet stopte. We adviseren onze reizigers wel om duidelijk aan te geven met de bus mee te willen, door bijvoorbeeld een hand op te steken. Ik heb je klacht intern doorgestuurd naar de regio zodat er hoor en wederhoor toegepast kan worden. Excuses voor het ervaren ongemak en de extra reistijd! Hopelijk ervaar je in de toekomst verbetering.

Mocht er onverhoopt in de toekomst weer eens iets zijn dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, Facebookaccount of ons online contactformulier: https://bit.ly/2aSlk6X.

^MR
Webcareteam Arriva