Klacht: Bus die zou wachten rijdt gewoon weg

op 21 maart 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Heerlen, 20 maart 2017
Bus 40 was te laat of viel gewoon uit om 1636 in de bokstraat. Bus 40 kwam om 1651 . We moesten bus 29 naar Kerkrade halen. Onze buschauffeur heeft netjes contact gezocht met bus 29 dat hij nog 2 reizigers had . Eenmaal bij het busstation in Heerlen deed onze buschauffeur zijn best om meteen naar bus 29 te rijden, IPV eerst mensen eruit te laten. Bus 29 stond precies naast ons. We wilden uit bus 40 stappen, om snel naar bus 29 te gaan, en toen reed hij gewoon weg. Onze buschauffeur riep nog (door het raam of door de radio) : Kon je niet een minuut wachten? Daardoor moesten we nog 30 minuten op de volgende bus wachten en kwamen we te laat op de training van mijn dochter

Buschauffeur van 40 was HEEL aardig en behulpzaam... In tegenstelling tot wat we vaak in bussen meemaken. Hij zou wat ons betreft een voorbeeld mogen zijn!

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 21 maart 2017 om 06:12 geantwoord

Beste mandylio,

Wat ontzettend jammer om te horen! Ik stuur je signaal door naar de regio zodat hiernaar gekeken kan worden. Mijn oprechte excuses dat je nu langer hebt moeten wachten en later op je bestemming aan bent gekomen.

Mocht er onverhoopt in de toekomst weer eens iets zijn dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, Facebookaccount of ons online contactformulier: https://bit.ly/2aSlk6X

^NT
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door mandylio