Klacht: Bus die niet op komt dagen

op 10 juli 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Vandaag is bus 16 naar Dordrecht niet langs de halte Roemer Visscherstraat gereden. Deze zou om 06.56 vertrekken. Ik stond ruim van tevoren bij de halte, maar heb de bus niet langs zien rijden.
Ontzettend vervelend aangezien de vakantie dienstregeling is ingegaan en de volgende bus pas een halfuur later reed.

Als je bus voortaan komt opdagen, ook in de vakanties.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 10 juli 2017 om 07:53 geantwoord

Beste HHh2222,

Niet leuk om te lezen dat de bus van 6:56 niet op is komen dagen. Begrijpelijk dat je daar van baalt. In het volgsysteem van de bus zie ik dat de rit is komen te vervallen maar de reden daarvan kan ik helaas niet ontdekken. Ik heb je klacht intern doorgestuurd naar de regio zodat de situatie uitgezocht en besproken kan worden. Excuses voor het ervaren ongemak en de extra reistijd!

^MR
Webcareteam Arriva