Klacht: Bus die 11 minuten voor tijd vertrok vanuit den Bosch.

op 16 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Mijn vriendin en ik waren gisteren 15 februari om 6 uur aanwezig op het station. Op het bord stond op een gegeven ogenblik 20 minuten. Bij nog 11 minuten liepen wij naar de bushalte, bus weg. Ook verdwenen van het scherm. Wegens de kou zijn wij binnen wat gaan drinken. Naast het nog 1 uur wachten op de volgende bus hebben we naast ongemak ook kosten moeten maken en konden ook een geplande afspraak die we hadden niet op tijd nakomen.
Graag een goede oplossing voor dit vervelende probleem.

Dat de bus op tijd vertrekt en dat de gemaakte kosten vergoed worden.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 16 februari 2018 om 20:39 geantwoord

Beste Roos van Eck-Deckers,

Ik begrijp uit je klacht dat de informatie over de bus niet klopte en zelfs verdween van het scherm. Erg jammer om te lezen en vervelend dat jullie hierdoor een afspraak hebben gemist. Onze excuses voor het ongemak en ik ga het melden in de regio. De gemaakte kosten kan ik niet voor je vergoeden. Dit kun je terugvragen via onze website -> http://bit.ly/2exK7Cj

^Jimmy
Webcareteam Arriva

Heeft op 19 februari 2018 om 11:56 geantwoord

Via de website die u noemt, vul ik het contactformulier in, kan dit dan niet versturen. Wat een gecompliseerde manier van een oplossing vinden.

Alle klachten die gemeld zijn door Roos van Eck- Dekkers