Klacht: Bus chauffeur reedt door

op 18 november 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Vrijdag 18 november stond ik samen met anderen te wachen op lijn 24 van 10 over 8 op doetichem statsion perron c. Halte nummer 4172

Op dat moment stopt er eerst een touringbus en liet zijn passagiers uitstappen en lijn 24 stond daar achter te wachten
Vervolgens rijdt de touringbus weg en ik verwacht dat lijn 24 dan aansluit en stopt zodat wij konden instappen maar dat gebeurde niet de bus is doorgereden en ik kon een half uur wachten en ik was te laat op mijn werk. En dat kon ik deze ochtend op werk niet gebruiken ik moet de zaak openen en mijn collega’s stonden in de kou te wachten

Dat de chaufeur netjes aan had gegeven dat wij konden instappen wij waren netjes aan het wachten ik zou een vergoeding dus wel op prijs stellen want er wordt er mij gerekend

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

2 weken geleden - Hoi Bloemendaals, Wat ontzettend balen zeg! Heeft de bus misschien op een andere halte passagiers in laten stappen, omdat zijn halte bezet was? Ik hoor graag ook nog van je wat het vertrektijdstip van deze rit was. Met vriendelijke groet, ^NT Arriva Webcare.

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 29 november 2016 om 07:48 geantwoord

Gevraagde informatie ontbreekt vooralsnog. Klacht wordt daarom afgesloten.

^DK

Alle klachten die gemeld zijn door Bloemendaals