Klacht: Bus bestuurder rijdt gewoon door, ondanks ik stop teken geeft

op 23 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

het gaat om bus 90 vanuit grave richting schaijk.
Ik stond 23-2-2018 om 8.45 uur bij de halte vlakbij de AZC in grave, waar ik iedere dag de bus neemt om naar schaijk te gaan.
De bus reed om 9.05 u langs ons en ik gaf een stop teken, maar de chauffeur reed gewoon door en hij heeft ons de in de koude weer gewoon laten staan.
deze chauffeur hoort niet meer op de bus te rijden, want wij zijn uiteindelijk asiel zoekers en wordt gewoon gepest in de kou door hem.

Hij moet zijn functie goed bekleden zoals het hoort.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 23 februari 2018 om 15:44 geantwoord

Beste Cyclestaion,

Oh jee! Wat balen dat jij niet met de bus mee kon omdat de buschauffeur is doorgereden. Ik begrijp dat je daar van op kijkt. Ik heb je klacht intern doorgestuurd naar de regio zodat deze situatie besproken kan worden. Excuses voor het ervaren ongemak en de extra reistijd! Ik hoop dat je de volgende keer wel met de bus mee mag.

^Manon
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Cyclestaion