Klacht: Bus 82

Fayevanhesse op 15 september 2021 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Het is altijd druk in bus 82 vanaf Zutphen via Steenderen naar Doetinchem. Ook rijd de bus maar 1 keer in het uur waardoor veel mensen lang moeten wachten op deze bus. De bus zit altijd vol en vaak komt die ook te laat. Veel scholieren maken gebruik van deze bus.

Ik zou graag willen dat er 2 keer in het uur bus 82 gaat rijden om de drukte te voorkomen en het lange wachten op deze bus.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 15 september 2021 om 20:59 geantwoord

Beste Fayevanhesse,

Begrijpelijk dat je wenst dat de frequentie van deze buslijn omhoog gaat, om er zo voor te zorgen dat de bussen niet te vol zitten. Ik zal daarom je melding doorsturen naar de vervoerontwikkelaar, hij is degene die dagelijks het aantal reizigersaantallen monitort en kijkt of er meer materieel ingezet kan worden. Hopelijk is je volgende ervaring met Arriva een stuk positiever. Excuses voor het ervaren ongemak!

Mocht er onverhoopt in de toekomst weer eens iets zijn dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, Facebookaccount of ons online contactformulier: https://bit.ly/2aSlk6X

Annie
Medewerker klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Fayevanhesse