Klacht: bus 80richting Amersfoort komt niet langs bushalte maximaplein leusden

op 14 juli 2015 over Connexxion in de categorie Openbaar Vervoer

Vanmorgen stond ik weer een keer voor niks bij de bushalte van het Maximaplein in Leusden. Zowel de bus lijn 80 van 8.26 als 8.56 richting Amersfoort is niet gekomen. We stonden daar ondertussen met meer dan 10 personen. Van de buschauffeur richting Veenendaal kregen we te horen dat de slagboom het niet deed dus de bus kwam niet. Hierdoor ben ik wel te laat op mijn werk gekomen.

Plaats zo'n electrisch tijdbord bij de halte zodat de buschauffeur kan aangeven dat hij wel of niet langskomt.Want de app waar je de tijden op kan zien geeft niet aan of de bus de halte wel of niet aandoet! Nog beter haal de slagbomen weg bij de Arnhemsestraat!

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Connexxion

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Connexxion in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Connexxion een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Connexxion

Heeft op 15 juli 2015 om 12:19 geantwoord

Geachte mevrouw De Jong,

Enige tijd geleden heeft u een melding met betrekking tot onze dienstverlening bij klacht.nl ingediend. Helaas kunnen wij uw klacht niet via deze website in behandeling nemen. Reden hiervoor is dat wij de informatie, die wij nodig hebben om uw klacht volledig te kunnen behandelen, via ons klachtensysteem verzamelen. Wij verzoeken u dan ook om uw klacht opnieuw in te dienen bij Connexxion. Dit kan via het online klachtenformulier wat u kunt vinden op https://connexxion.nl/klachten/121. Ook kunt u uw klacht telefonisch indienen door te bellen naar 0900 – 266 63 99.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u naar aanleiding van onze e-mail nog vragen heeft, dan kunt u ons van maandag tot en met zaterdag van 08:00- 19:00 uur bereiken op telefoonnummer 0900 – 266 63 99. Wij staan u graag te woord.

Connexxion OV Klantenservice

T +31 (0)900 266 63 99

W www.connexxion.nl www.connexxion.com

________________________________________

Please consider the environment before printing this email.

Alle klachten die gemeld zijn door Marit de Jong