Klacht: Bus

op 06 september 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn bus, bus 80 van Venray naar Vincent van Gogh naar station is meestal structureel 5 minuten te laat waardoor ik mijn trein mis en moet wachten op de volgende trein. dit is erg vervelend voor mij en meerdere mensen en ik zou het erg op prijs stellen als de bus in het vervolg op tijd kan komen.
Mvg koos

Gewenste Oplossing:

Als de bus vaker op tijd zal komen, dus er een melding zou worden gemaakt naar de bus chauffeurs en betrokken mensen zodat ze er in het vervolg beter op kunnen letten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 06 september 2018 om 20:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Koos Blitz,

In je klacht geef je aan dat bus 80 structureel 5 minuten te laat is waardoor je de aansluitende trein mist. Dat is natuurlijk erg vervelend! Ik heb dit gemeld in de regio zodat dit besproken kan worden. Onze excuses voor het ongemak en ik hoop dat je snel verbetering merkt.

met vriendelijke groet,

Jimmy
Klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Koos.b