Klacht: Bus 7 minuten te vroeg

op 22 juli 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Hallo Arriva

Waarom rijden jullie 7 minuten te vroeg bij halte christiaan hugensweg helaas gebeurd dat wel vaker dat de bus 2 minuten vroeger is maar 7 vind ik wel heel erg veel

Ik kwam net aanlopen en zie de bus voor mijn neus weg rijden dus ik moest gaan rennen door de ns station om alsnog de bus te halen op het station

Lijn 8 naar maasover rond 23:25 op vrijdag 21 7 2017

Hoop dat u hier iets mee gaat doen

Dat de bus niet meer 7 minuten te vroeg vertrekt er zijn genoeg haltes waar de chauffeur de tijd kan afwachten zoals de onderwijsboulevaard

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

2 maanden geleden - Beste Pimvandoorn1940, Niet leuk om te lezen dat de bus gisteravond te vroeg is vertrokken. Begrijpelijk dat je daar van baalt. Ik wil je klacht graag intern doorsturen naar de regio zodat er op de punctualiteit van lijn 7 gelet kan worden, maar kun je aangeven waar halte christiaan hugensweg precies is? Ik hoor graag van je. Met vriendelijke groet, ^MR Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht Pimvandoorn1940

2 maanden geleden - Hoi Arriva het is niet lijn 7 maar lijn 8 Cristiaan hugensweg is in Den Bosch net voor het centraal station Den Bosch Hoop dat er iets mee gedaan wordt 7 minuten is erg veel volgens mij is de maximaal 3 minuten toegestaan

Arriva

Heeft op 22 juli 2017 om 13:34 geantwoord

Beste Pimvandoorn1940,

Bedankt voor de toelichting. Sorry, ben helemaal in de war met 7 minuten en lijn 8. Oeps! In de dienstregeling van lijn 8 zie ik dat de bus om 23:28 vanaf halte Christiaan Huygensweg dient te vertrekken. Helaas kan ik de realtime gegevens van de bus van gisteravond niet meer in het volgsysteem achterhalen. Ik heb je klacht intern doorgestuurd naar de betreffende regio zodat er op de punctualiteit van de bus gelet kan worden. 7 minuten te vroeg vertrekken is inderdaad wel erg vroeg en niet de bedoeling. Excuses voor het ervaren ongemak!

^MR
Webcareteam Arriva