Klacht: Bus 6 Amersfoort

op 14 december 2017 over Syntus in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste, of beter gezegd niet zo beste Syntus,

Sinds 10 december 2017 hebben jullie de dienstregeling verandert van enkele bussen, waaronder bus 6 in Amersfoort. Hierbij is de verandering van 10 minuten naar 15 minuten. Prima geen probleem. Zorg er dan alsjeblieft ook voor dat de bussen dan ook komen. Regelmatig geen vertragingen aangegeven en dat is bloedirritant. Neem je sowieso een bus eerder omdat je weet dat de busregeling niet oké is, komen ze alsnog niet opdagen. Willen jullie alsjeblieft gewoon de bussen op tijd laten rijden. 1,2,3,4,5 x kan ik accepteren, maar dit is me te veel.

Gewenste Oplossing:

Als jullie daadwerkelijk op tijd komen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Syntus

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Syntus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sulav