Klacht: Bus

op 19 december 2017 over Syntus in de categorie Openbaar Vervoer

Datum: maandag 18 december 2017.
Om 9.53 volgens de 9292 app zou er een bus lijn 8/9 langskomen via de salomonszegel in apeldoorn.
Beide lijnen zijn niet komen opdagen terwijl er wel aan de overkant al inmiddels 2 x lijn 9 en 1 x lijn 8 is komen opdagen.
De klantenservice geeft je geen informatie over actuele tijden dus dit is echt niet te doen en op de 9292 app word er niks aangegeven ivm vertraging of iets. Ik vind dit heel vervelend want nu heb ik dus ook de trein gemist. Als er nou duidelijk iets word aangegeven via de app dan zou het makkelijker kunnen zijn. Ik hoop dat dit soort dingen niet herhalen voor de openbaar vervoer.

Als op de app dingen duidelijk worden aangegeven of eventueel lijn 201/203 ook bij salomondszegel stoppen als er toch vertraging is, want lijn 201 en 203 kwamen wel opdagen maar helaas niet bij de halte waar ik stond

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Syntus

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Syntus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gulk