Klacht: Bus 50 minuten te laat

op 19 augustus 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

De bus is 30 minuten te laat gekomen. Hierdoor ben ik ontslagen. Het is toch belachelijk dat een bus een halfuur te laat komt zonder dat ergens op te vermelden! Tevens was de busschauffeur heel erg geirriteerd en reed hij ook nog eens heel hard en gevaarlijk.

Als ik een vergoeding krijg en als de bussen voortaan gewoon op tijd komen of in iedergeval aangeven wanneer dit niet het geval is.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Arriva

1 maand geleden - Beste MH1996, Ai, dat is niet leuk om te lezen! Kun je aangeven om welke buslijn het gaat en bij welke halte je wilde opstappen? Groet, ^JK

Reactie van de melder van de klacht MH1996

1 maand geleden - Beste JK, Het gaat om bus 40 richting Sittard en ik wilde opstappen in Gulpen. Mvg

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 maand geleden - Beste MH1996, Bedankt voor de toelichting. Sorry voor de vele vragen maar heb je misschien ook nog informatie over de vertrektijd van de bus volgens de dienstregeling? Met andere woorden, hoe laat wilde je op de bus stappen? En wanneer, op welke datum heb je de vertraging ervaren? Ik hoor graag van je. Met vriendelijke groet, ^MR Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht MH1996

1 maand geleden - De datum was vrijdag 18 augustus. De bus zou om 17:24 vertrekken maar vertrok pas om 17:50. Met vriendelijke groet, MH

Arriva

Heeft op 22 augustus 2017 om 17:41 geantwoord

Beste MH1996

Bedankt voor je reactie. Begrijpelijk dat je baalt dat je bent ontslagen omdat de bus een half uur vertraging had.

Je klacht heb ik intern uitgezet in de regio waar het verder uitgezocht en opgepakt zal worden.

In je bericht geef je tevens aan dat je graag een vergoeding wilt. Via onze website kun je een verzoek indienen voor geld terug bij vertraging https://www.arriva.nl/limburg/service-contact/niet-tevreden-geld-terug.htm.

Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: https://bit.ly/

^LH
Arriva Webcareteam