Klacht: Bus

op 29 juni 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Geachte heer of mevrouw van de Arriva,

Vanmorgen, 29 juni om 10:53, stond ik samen met mijn beste vriend klaar bij bushalte Vredensehof om de bus 73, Winterswijk-Enschede, in te stappen. Helaas, mochten we de bus niet in en reed de bus gewoon verder. Hierdoor heb ik een aantal belangrijke afspraken gemist die met mijn toekomst te maken hebben. Ik hoop hierbij genoeg te hebben geinformeerd en dat dit in de toekomst niet meer zal gebeuren.

Hoogachtend,

Willemijn Tammel

Wij verwachten een excuus van de bus chauffeur zelf en een kleine vergoeding.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 29 juni 2017 om 11:46 geantwoord

Beste willemijntammel,

Jammer om te lezen dat jullie niet met de bus mee konden. Weet wel dat het voor de buschauffeur duidelijk moet zijn dat jullie met de bus mee willen door bijvoorbeeld jullie hand op te steken. Ik heb je klacht intern doorgestuurd naar de regio zodat de situatie besproken kan worden. Excuses voor het ervaren ongemak en ik hoop dat jullie de volgende keer wel met de bus mee kunnen.

^MR
Webcareteam Arriva

Heeft op 29 juni 2017 om 12:06 geantwoord

Waarom zou ik mijn hand op moeten steken als ik al klaar sta voor de bus, en er is tevens maar 1 buslijn in Winterswijk.

Alle klachten die gemeld zijn door willemijntammel