Klacht: Bus 29 naarzwolle

op 06 juli 2016 over Syntus in de categorie Openbaar Vervoer

Goede morgen ik wou overstappen van bus 80naar hoogeveen naar bus 29 er gingen 2 mensen voor mij aan en de bus chef die sluite zo de deur met de reden ik heb geen tijd omtestaan wachten en wil geen rook binnen maar mijn sigaret was al weg gegooid dus omdat ik een sigaret gerookt heb wou die de sluiten hij sluite voor mijn neus terwijl ik in wou stappen hij deed hem wel weer open maar ben zelf invalide niet zichtbaar van buiten maar kreeg doot dit acefietje wel weer een klap in derug omdat ik op de nood rem moest met instappen nog beter gezegd had 1voet al binnen toen de deur voor gedeelte dicht ging ben erniet op in gegaan maar ben er wel boos om en dit is om half 11 in bus 29 bus nummer 4119 ik dacht ik laat dit weten wand iemand de deur dicht doen terwijl die in stap vind ik onbeschoft dat kan je niet maken mvg roubos

Dat meneer er word op aangesproken dat tie de deur voor iedereen open houd en niet moppert tegen mensen die instappen en ja in de bus mag je niet roken maar als jij je peuk weg gegooid heb mag je gewoon in stappen zonder dat je met 1 voet binnen sbinneen de deur word voor gedeelte dicht gedaan en meneer mopperde wat normaal zou ik boos worde opmeneer maardoor mijn goede dag heb ik besloten om het zo aan tepakken wand iedereen heeft recht op in stappen zonder dat zijn neus tussen de deur komt

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Syntus

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Syntus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rob Rouboa