Klacht: Bus

op 18 mei 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Elke dag maak ik gebruik van de bussen van arriva om naar school te gaan, altijd van lijn 156. Nu komt het al nauwelijks voor dat de bussen GEEN vertraging hebben, maar vandaag was toch wel heel erg.
Vanochtend stond ik op de bus te wachten, kreeg hij ineens 10 minuten vertraging, en toen hij eindelijk eens op kwam dagen, reed de chauffeur gewoon zonder pardon door. Hierdoor heb ik mijn trein gemist en was ik te laat op school.

Vanmiddag kwam ik terug op het station, heeft de bus wèèr vertraging. Hierna zie ik de bus wegrijden van het station. Deze had achter een andere bus gestaan helemaal aan de andere kant van het station en dit stond niet op de borden boven de bussen vermeld. Er waren met mij meer mensen die de bus niet hadden opgemerkt. Deze mensen liepen nog naar de bus toe en gebaarden of hij nog kom stoppen. Maar nee, ook deze chauffeur reed zonder pardon door. Dus ik moest voor de 4e keer wachten op de bus vandaag, en drie keer raden, ook deze bus had vertraging.

Ik hoop dat hier iets mee gedaan kan worden, want ik hoop dat u begrijpt dat dit zo niet te doen is.

Ik ben tevreden wanneer het zeldzaam is dat de bussen vertraging hebben en bussen niet zomaar zonder pardon doorrijden

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 24 mei 2016 om 06:27 geantwoord

Hallo Eline,

Allereerst onze excuses voor de verlate reactie. Jammer om te lezen dat het vorige week niet goed verlopen is met lijn 156. Ik heb je klacht doorgestuurd naar de teammanager in de regio zodat hij naar de punctualiteit van deze lijn kan kijken en er verbetering optreedt.

We bieden je onze excuses aan voor de opgelopen vertraging en het ervaren ongemak.

^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door elinevoss
x