Klacht: Bus 16 rijdt weg

op 22 november 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Vanochtend om 07.06 had ik de bus moeten hebben. Deze bus had inmiddels 11 minuten vertraging, wat op zich niet erg is, maar dit geeft de bus niet het recht om door te rijden. Er stonden veel mensen bij het busstation die allemaal aan het wachten waren op die specifieke bus. Toen de bus eraan kwam staken twee mensen, waaronder ik, hun hand uit met ov-chipkaart om naar de buschauffeur te seinen dat we met de bus mee wilden. De bus reed echter kei hard door, hier had de bus naar mijn mening geen recht toe. Doordat de bus door reed, miste ik mijn trein en was ik te laat bij verplichte activiteiten op de universiteit.

Als de bus stopt wanneer mensen aangeven mee te willen. Ondanks dat deze bus 11 minuten vertraging heeft.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

2 weken geleden - Hallo MarliesOosthoek, Ai, ik snap dat je daar niet blij van wordt! Ik wil graag voor je nakijken wat ik voor je kan doen. Heb je misschien aanvullend nog wel de haltenaam waar je stond voor mij? En welke richting je opging? Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, PH Webcareteam Arriva

Arriva

Heeft op 29 november 2016 om 07:49 geantwoord

Gevraagde informatie ontbreekt vooralsnog. Klacht wordt daarom afgesloten.

^DK

Alle klachten die gemeld zijn door MarliesOosthoek