Klacht: BUS 15 RIJDT NU SLECHTS EENS PER UUR

op 13 december 2017 over Syntus in de categorie Openbaar Vervoer

Ik rij al 2 jaar per bus van teuge naar apeldoorn en weer terug, maar sinds afgelopen maandag rijdt de bus slechts eens per uur. Dit kost mij soms tot 50 minuten extera rijstijd per rit (dus 100minuten per dag). Ik ben hier zeer ontevreden mee en wil daarom mijn klacht uiten. Ook wil ik erop wijzen dat als een bus vaker rijdt, er ook meer mensen deze nemen, omdat het een veel beter aflternatief dan de fiets of auto wordt. Ook wil ik u zeggen dat u nu waarscheinlijk een vaste klant kwijt bent, dus i.p.v. een vollere bus eens per uur, werkt u naar een lege bus eens per uur. Mochten de bussen weer eens per uur gaan rijzen, zal ik deze zeker in het vervolg weer nemen. Zeer jammer van een goede service, compleet naar de haaien te werken.
Bram van der Korft

Mits de bus lijn 15 van apeldoorn twello minimaal eens per half uur rijdt, zoals dit bij de oude dienst regeling. Ook zou het wenselijk zijn als de bussen s'avonds gewoon reden i.p.v. reserveren, of dat de reserveer wachttijd van 60 minuten naar 20 minuten zou gaan, ik weet namelijk pas 20 minuten van te voren welke bus ik zou moeten gaan nemen i.m.v. het ov.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Syntus

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Syntus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bramvdk1997